MÁM
ZÁJEM
posta
titulka


Stěhování firmy

Profesionální stěhování pro profesionály


V životě téměř každé firmy nastane čas, kdy bude muset opustit svoje staré prostory a usídlit se v nových. Nezáleží přitom, zda jste ze svých starých prostorů už vyrostli nebo se stěhujete jen kvůli změně prostředí, stěhování firmy je složitý proces, který vyžaduje důkladné naplánování a bezchybné vyhotovení.

Je Vaším hlavním cílem mít zabezpečený plynulý přechod do nových kancelářských prostorů? V tom případě jste na správném místě. Zabezpečíme Vám přestěhování bezpečně, rychle a pohodlně. Ušetříte Váš drahocenný čas a můžete se bez problémů věnovat Vašemu podnikání.

Ať už stěhujete kancelář o poschodí výše nebo přesunujete celou společnost do jiné budovy nebo města, jsme tu pro Vás. Podrobně naplánujeme celý proces, zabezpečíme balení, demontáž a montáž a v případě potřeby vhodnou dopravu. Postaráme se o to, aby se při přepravě nepoškodila Vaše kancelářská technika i o to, aby všechno proběhlo podle plánu a abyste se tak mohli co nejrychleji vrátit k Vaší práci. Postup, jaký zvolíme při realizaci stěhování, záleží na druhu stěhování.

Proč využít stěhování MOVEX?

  1. Bezpečnost je na prvním místě. I když naši společnost tvoří zkušení profesionálové, jako jedna z mála firem na trhu máme uzavřené vysoké pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou při stěhování.
  2. Rychlost je jedna z našich priorit, jelikož si uvědomujeme, že každá minuta Vašeho času je důležitá.
  3. Pohodlí můžete zažít i během stěhování, protože Vás rádi zbavíme starostí, abyste se mohli věnovat jiným důležitým věcem.
  4. Nabízíme různé doplňkové služby, aby mohlo stěhování proběhnout komplexně a aby pro Vás byl celý proces jednodušší.
  5. Kvalitní služby jsou u nás samozřejmostí, během celého procesu se můžete spolehnout na tým profesionálů.

Malá firma


Pokud jste menší firma, jednoduše Vám vypracujeme cenovou nabídku na dálku. Stačí těchto několik kroků:


  1. Napište nám, jaký nábytek a jiné příslušenství Vaše kanceláře obsahují
  2. Vyberte si, které služby od nás využijete:
    a) Balení
    b) Demontáž nábytku
    c) Stěhování
    d) Odvoz
    e) Komplexní servis
  3. Dohodneme si vhodný termín
  4. Přestěhujeme Vaše kanceláře do nových prostor bezpečně, rychle a pohodlně

Veľká firma


V případě, že jste velká firma s desítkami až stovkami zaměstnanců, je nutné se setkat na prohlídce obou prostorů, abychom zvolili vhodnou strategii stěhování. Postup je pro Vás velmi jednoduchý:

  1. Dohodneme se na prohlídce Vašich prostorů
  2. Vypočítáme objem přepravovaného nábytku, šanonů a jiného kancelářského příslušenství
  3. Vytvoříme cenovou nabídku na základě objemu věcí určených k stěhování
  4. Dohodneme si časové rozpětí a kompletní časový harmonogram stěhování
  5. Ve stanoveném termínu uskutečníme stěhování
  6. Odevzdáme Vám kanceláře připravené k provozu

Chci vypracovat cenovou nabídku na míru